Vektorske bolesti

objavljeno u: Saveti veterinara | 0

Babezioza pasa Teško oboljenje pasa  koju izaziva protozoa iz roda Babesia a prenose je krpelji iz roda Rhipicephalus i Dermacentor. Nije poznato koliko vremena krpelj treba da provede na psu da bi ga zarazio, ali smatra se da je potrebno … Nastavi čitanje . . .

Zarazne bolesti pasa

objavljeno u: Saveti veterinara | 0

Štenećak Teška zarazna bolest pasa virusne etiologije koja najčešće napada mlađe kategorije pasa do 8 meseci ali mogu oboleti i stariji. Psi se zaraze direktim kontaktom, ekskretima i sekretima. Obole uglavnom nevakcinisani psi ali se dešava da obole i vakcinisani … Nastavi čitanje . . .

Zarazne bolesti mačaka

objavljeno u: Saveti veterinara | 0

FIV – Mačeća virusna imunodeficijencija Teška zarazna bolest mačaka. Uzročnik je virus koji je iz iste familije kao i virus side kod ljudi tako da se ova bolest često naziva i mačija sida.U osnovi napada imuni sistem mačke. Prenosi … Nastavi čitanje . . .

Kada posetiti veterinara?

objavljeno u: Saveti veterinara | 0

Kada posetiti veterinara? Vaš ljubimac nije u stanju da Vam kaže kako se oseća ili da li ima nekih problema. Kada posetiti veterinara? Na staratelju ljubimca je da primeti bilo kakvo ponašanje svog ljubimca koje odstupa od normalnog i ustaljenog … Nastavi čitanje . . .

Počinje sezona krpelja

objavljeno u: Saveti veterinara | 0

S dolaskom proleća počinje sezona krpelja, koji predstavljaju potencijalnu opasnost i za vas i za vaše ljubimce jer žive svuda, na livadama, u šumarcima, pored reke, čak i na drveću. Posebno su ugroženi psi, koji vole da trče po visokoj … Nastavi čitanje . . .